Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

And this is Something Beautiful, this is My Home

18.7.17


Prije nekih mjesec dana je izašao predivan tekst na blogu moje drage Lidije s My Little Zagreb bloga: 
Najljepši stan u Zagrebu. 

Meni je sigurno najljepši, i tu jurim svaki dan poslije posla. Da, ja jesam čaknuta mama koja voli biti sa svojim dečkima i koja uvijek voli imati kuhano. Moja ekipa već slaže viceve o blitvi hahaha

Lidija je napisala tako zabavan tekst, pročitajte sve od početka do kraja. A Marija je napravila čarobne fotke. Fotke koje ću prelistavati cijeli život.

Dobrodošli u moju rutinu. Ovako to izgleda poslije posla. Ja kuham, Toma se igra, čekamo Božu i nakon klope rješavamo zadaću. Toma redovito ide logopedu, to već znate. Pomogli ste mi pronaći najbolju logopedicu. Nije lako kada klinac mora držati olovku i povlačiti ravne crte, a njemu se olovka baš i ne drži. Pokušavamo to raditi kroz igru, ali ponekad i mi budemo tako jako umorni. Zato je bitno opustiti dijete i napraviti zabavu od zadaće. Znali smo mu dati da prstićima piše po brašnu, da opusti ruku i zglob. A ovaj puta mu je Lidija dala da se igra sa na njezinom Lenovu. I eto, kako ga onda ne boli ruka? Danas je djeci sve zabavnije ukoliko je povezano s tehnologijom.

Na zadnjoj fotki ćete vidjeti kako igramo Dixit. Jako fora igra, s predivnim ilustracijama. Ovo je jako dobro za razvoj govora. A usto je zabavna i lijepa igra.

A Marija i Lidija su jako zabavne. Baš nam je bilo dobro. Bilo je to jedno ako zabavno popodne :)
Kada se tako kreativna ekipa skupi, nastane jako puno dobrih fotki. Nastavak slijedi, ubrzo!

















0 komentari:

Social Media