Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Happy Easter

16.4.17


Na Veliki petak prije šest godina, moj mali Toma je stigao doma iz bolnice.
Na ovaj Veliki petak, odjurila sam doma i provela vrijeme sa klincima u parku sve dok nije pao mrak.
Cijeli vikend smo zajedno, izbjegavamo ludnice po trgovinama, na placu... sve radimo polako.
Danas sam ulovila i sat vremena za sebe sa knjigom i šalicom kave.

Staviti ću sve slike Uskršnjih jajca koje imam iz ovog seta, jer nemam neku priliku da ih stavim tokom godine :) Ovo su naravno moja jaja. Plastična, premazana smeđom bojom za staklo i posute šljokicama. Jaja koja su radili klinci su prava disko jaja, šarena, raznih boja, šljokice u puno debljem sloju i sve je puno picek naljepnica :) Male ruke su bile jako vrijedne.

Sad dok Toma spava, kuham juhu za sutra i lagano planiram izlet za neki sunčani vikend.
Kako ste se vi proveli?

Za kraj stavljam jednu predivnu rečenicu koju sam danas pročitala kod drage Ivone na CatsAndBoys Instagramu:

being thankful for all the wisdom that our ancestors left for us who follow and brought all the beauty into the light and the days that follow, we wish you all cosy night - happy Easter to everyone!










0 komentari:




Social Media