Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

My kiddo's room

12.3.17


Svako malo izbacim sve iz Tomine sobe, pospremim igračke, obrišem podove i rasteretim prostor.
Takvom jednom prilikom, prije skoro mjesec dana smo Nina i ja uredile ovaj kutak za igru.

Ovo je naš prijedlog kako da jednostavno napravite kutak za igru za vaše dijete.
Potrebna vam je podloga za igranje/tepih, vreće za igračke i dobra rasvjeta.
Naravno da je taj kutak Tominim povratkom poprimio drugačiji izgled: weekend. Znate onu: "My house was clean. Then the kids woke up." :)

Ja sam oduševljena podlogom za igranje od Beebee Design. Kvalitetan materijal: pamuk i lan i divna boja. Jako volimo i jastukom sa Tominim crtežom iz Juma studija i Tellkiddo vreće za igračke. Imamo platnene i papirnate, svih veličina.














1 komentari:

Anonymous said...

super kao i uvijek. Molim te možeš li mi reći ovaj ormar u Tominoj sobi dali je to besta iz ikee. Sviđa mi se i razmišljam o nečemu takvom za dječju sobu.
Unaprijed hvala.
Pozdrav




Social Media