Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Mama Catarina Skoglund

22.1.17


U utorak je Tomin ročkas. Danas ga je proslavio sa svojim dragim malim prijateljima.
Meni je to više ličilo na mali maturalac. I kada ga gledam kako se izdužio i kako se pravi važan pred gostima, skužila sam da više nije malac, nego da izrasta u pravog velikom dječaka.
Kako sam sada baš iscrpljena od cijeloga dana, zavirit ću s vama u dom Caterine Skoglund i baciti se u krevet s knjigom.

Catarina živi sa svojom obitelji u Gothenburgu, jednom od najljepših gradova u Švedskoj, na ploa uta od Stockholma do Copenhagena. Na ovim fotkama je baš dočarana Skandinavska atmosfera. Skoro pa da osjetimo svježi zrak, ugodnu-boemsku atmosferu u domu u kojemu se nalaze dvoje preslatke riđe djece: Stella, 8 godina i Penny, još malo pa 1 godina.

Sam Skandinavski stil nije strogo definiran, pa tako je ovaj cosy boho dom jedan od primjeraka različitih vrsta istog Skandinavskog stila. A znam da vas mnogo ima kojima se ovo dopada i da baš okidate na ovakav interijer :) Pa samo za vas, zavirite u nekada staro skladište koje su Catarina i njezin suprug Robert preuredili s toliko ljubavi.

Jako mi se dopada što svi skandinavski interijeri imaju toliko svjetla. Zato smo i mi birali stan koji je orijentiran na jug. Pogledajte taj divni cigleni zid, otvorenu kuhinju i divan mali vrt. A sigurno vam je oko zapelo na fantastičnu cvjetnu tapetu koju potpisuje William Morris . Pratite Caterinu i njezinu virtualnu poeziju i na Instagramu.
















Found via Milk Magazine with thanks.

0 komentari:




Social Media