Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Little hands and me

8.1.17


Little hands are always next to me. 

Love staying at home and having friends around. Home is filled with laughter and positive energy all day. And of course, there is always something to eat :) Couse we are all so hungry all the time.
That's why this was so good gift for us: HOT & SPICY First Aid Kit from Hand Design Studio. Tnx Marija&Igor.

Volimo biti doma. Cijeli vikend nam dolaze prijatelji, pun je stan smijeha i zezancije. Napunim baterije za radni tjedan. Uvijek se nešto kuha. Često i dvije vrste klope. Gladni smo po cijele dane :) Zato je HOT & SPICY First Aid Kit iz Hand Dizajn Studia bio odličan poklon za nas. Tnx Marija&Igor.
Još nisam sve detaljno prekopala. Ali polako. Jedan po jedan paketić. Danas sam uz kavu grickala grissine s crnilom sipe, čilijem i ružmarinom.

Hvala Lidiji sa My Little Zagreb bloga što mi je otkrila ovu finu kavu sa čokoladom i čilijem. Navukla sam se :)











0 komentari:




Social Media