Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Bedroom

4.1.17


Kako sam si dala malo odmora od laptopa, ove fotke dolaze sa malim zakašnjenjem. I biti će ih dosta, jer sam bila u akciji ovih dana :) A ako me pratite na Instagramu, mogli ste ih već vidjeti. Ali evo sada i cijeli set.
Rijetko čujem da je netko uzeo godišnji i bio doma. Ja to često radim. Nedostaju mi spori dani i da smo svi zajedno u našem stanu. A ne u nekom iznajmljenom. I ne želim pakirati kofere. Želim biti baš tu.

U prosincu sam iskoristila dobar popust u H&M home-u i kupila sam ovu divnu lanenu posteljinu. Kako je i na popustu dosta koštala, malo sam se dvoumila. Ali prvo spavanje u lanu, eh, mislim da ću od sada skupljati lovu i samo takvu kupovati :)

Iskoristila bih priliku dok su dečki slagali legiće, pa bih popila kavu u krevetu i krenula sa zapisivanjem ideja u predivan Papiery Wartosciowe planer za 2017 godinu.

Jedan od zadataka koji sam si dala je taj da u 2017. napravim bolji raspored kada ću se spojiti online i na koju mrežu. A kada se spojim, imam dobar raspored omiljenih blogova za čitanje i onda je to vrijeme online puno kvalitetnije.
Razmislite malo o tome!

Ugodan dan svima.











1 komentari:

Anonymous said...

Divno. Tko ne bi volio biti doma u ovakvoj divnoci!
Zanima me ako mozes podjeliti koju koristis aplikaciju i filtere za uredjivanje fotografije. Savrsen filter za interijere :)

Diana




Social Media