Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Slow

24.12.16


Već znate koliko volim provoditi vrijeme doma. Volim da mi vrijeme doma prolazi polako. Da svatko radi što voli, da zajedno doručkujemo, pijemo kavu. Ja čitam knjigu, dečki slažu legiće. Nigdje ne žurimo. Svaki slobodan dan ću iskoristiti da usporim i da moje dijete to osjeti.
Danas je Badnjak i nismo ga mogli ljepše provesti.
Bor smo okitili prošli vikend, stan pospremili i kolače ispekli u četvrtak. Tako da smo danas baš ništa radili.
Čitam knjigu 30 Days To Minimal Blogging. Knjiga me ne uči samo o blogganju, nego i o životu. Ana knjiga je divna.
Trenutno možete iskoristiti blagdanski popust od 25% u Blog Milk shopu.

Dok ovo pišem, vani je mrak, u sobu mi ulazi svjetlo lampica sa balkona. Toma još brblja u krevetu jer od uzbuđenja ne može zaspati :)
Ja idem dan završiti kako sam ga i započela, knjigom u krevetu.
Čestit Božić svima!




0 komentari:

Social Media