Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

My kind of morning

5.12.16


Najdraži mi je dan kada prođe sa obitelji i prijateljima.

U nedjelju sam prvu kavu popila doma sa svojim dečkima, a zatim sa svojom Mirnom.
Ovako izgleda kada se nas dvije družimo. Nisam se mogla nadiviti čudima sa stola, pa sam okinula bezbroj fotki i nekoliko ću ih podijeliti sa vama.

Za vrijeme kave smo ispunile Nursery print za Tominu sobu. Mali podsjetnik kako je mali bio, samo 1780g i 42 cm. Teško je gledati u te brojke, ali kada ga danas vidim sa 130cm i 30kg, vrati mise osmijeh na lice.

Mirna je vrijedna i priprema narudžbe za Božić. Ja pakiram naljke da ih vas mogu dočekati u Jumi.
Kupila sam na Adventu par drvenih igračaka koje ću zapakirati Tomi u omiljenu Tellkiddo vreću.

Podržite kreativce. Toliko je divnih stvari napravljeno sa nečijim rukama. Poklonite handmade.









0 komentari:

Social Media