Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

True Love Warriors

7.11.16


Ovo je moj radni kutak u nedjelju ujutro.
Mali ali uistinu dovoljan radni stol. Stane mi sve što mi treba da imam malo mira.
Ova boja na zidu mi je baš umirujuća. Taj zid je obojan početkom godine. Ukoliko vas zanima koja je to boja i više slika i detalja, pogledajte NEW WORKSPACE | ABC PRINT post.
Eh, kako mi je ta boja legla, odlučila sam obojati i zid iza kreveta. Prije bojanja, zabušili smo nekoliko random rupa, kako bi ih mogla koristiti po potrebi :)
Ne planiram stavljati postere u okvirima, nego ih sa paper clipsima vješati kako mi dođe.
Ali za početak, u planu mi je isplesti vjenčiće od eukaliptusa kako bi dobili božićnog duha u stanu.
Prije nego li sam počela sa bojanjem, morala sam sve ovo maknuti kako ne bih zašpricala sa bojom po svuda. Ipak ja nisam profesionalac.
Malo sam pofotkala situaciju jer mi se jako sviđa trenutna postava. Posebno mi se dopada moj Dreamoholic star garland pored novog printa: HER by Love Warriors.

Boja na zidu je ispala odlično. Iako je ista nijansa, ipak djeluje malo drugačije jer na taj zid svjetlo pada pod drugim kutom. Uskoro stavim više slika pa možemo analizirati ton boje :)
Laku noć!







0 komentari:

Social Media