Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Sunday stories

10.10.16


U subotu sam provela dio dana na Medvednici sa svojim dečkima. Volim vikendom provoditi vijeme sa obitelji i prijateljima, bez neke prevelike buke.
Jučer, u nedjelju, dio popodneva sam provela sa Ninom i tako je nastalo dosta dobrih fotki.
U međuvrenu sam dečke poslala na dječji ročkas, samo eto, u krivo vrijeme. Da li se vam se ikada dogodilo da ste došli na neki događaj na krivo mjesto ili u krivo vrijeme? lol
Umjesto ročkasa, Božo je odveo Tomu u autopraonu (da mu popravi umalo upropaštenu nedjelju), a ja sam sa Ninom sjela uz šalicu kave i maštala.

Kako je fora sada zasjesti za šank i poslužiti prijatelje sa Franck kavom iz mojeg Wave ljepotana.











Napravile smo i par super fotki kuhinje. Kako dobro izgleda beton i ovaj moj držač za novine.
Sigurno se pitate kako to da hodam bosa? :)
Pa to je zato jer cementni pod provodi toplinu bolje nego keramičke pločice!







0 komentari:

Social Media