Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Stick Stay

21.10.16

 

Ovaj vikend sam imala u planu obojati jedan mali zid u spavaćoj sobi, međutim došao je red da se i ja prehladim ove sezone. Pa umjesto farbanja, skupljam šmrklje. 
Dok ležim da vam barem nešto zanimljivo stavim online :)
Stick Stay su još jedan divan proizvod za dječje sobe iz Švedske. To su pomične naljepnice. 

Na fotkama možete vidjeti puno Tellkiddo proizvoda. Toliko im se veselim.
Posebno ovoj divnoj posteljini.

Na fotki ispod teksta, vidite LIXHULT element iz Ikea-e. Taj komad sam vam spomenula prije par mjeseci na predstavljanju novog IKEA katalogaI to mi je definitivno jedan od omiljenih proizvoda iz nove sezone.

A sada na gledanje fotki. Stavila sam ih dovoljno da dobijete neku ideju za vaše klince!

































0 komentari:

Social Media