Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

My Franck coffee corner spot

9.10.16


Današnji blog post je o mom coffee kutku u kuhinji.
Jako dugo želim taj kutak i konačno sam ga sredila. Kako uvijek govorim, sve u svoje vrijeme i polako.
Podijeliti ću dosta detalja da steknete dojam kako taj kutak izgleda. Ove fotografije sam snimila danas ujutro. Stan gleda na jug i bilo je uistinu dosta svjetla.
Sutra ujutro ću podjeliti fotke od večeras, kada sam se družila sa svojom Ninom.
Centar ovog divnog kutka je moj Franck Wave aparat za kapsule.





Veliki sam ljubitelj kave, to ste sigurno već skužili. Najdraže mi je jutro započeti uz šalicu kave, cjeđenu naranču ili uz neko drugo voće. Kada sam vikendom doma, ovaj kutak posjetim i nekoliko puta.
Zasjednem za šank sa novinama ili pinam fotke sa Pinteresta i uživam u jutru.




Konačno i doma imam kavu kao iz omiljenih kafića.
Možete birati između tri vrste kapsula: Superiore, Stretto i Classic. I to sa mlijekom ili bez. Divota.




Aparati i kapsule su u dostupni na Müller prodajnim mjestima.
Od kada imam ovog ljepotana, popijem i koju kavu previše :) Mislim da uskoro moram obnoviti zalihe.

0 komentari:

Social Media