Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Look what I've found

12.9.16


Nije da sam u nedjelju nešto super radila... tražila sam ove cipele koje sam u selidbi utrpala u neku kutiju i nisam ih vidjela 1.5 godinu. Izgledaju kao nove. Razveselila sam im se kao i moj mali Toma kada mu sakrijem igračku na duže vrijeme hahaha

Lijepo je kada za vikend mogu provesti vrijeme sama sa sobom. Premještam stvari po stanu. U zadnje vrijeme ih dosta i bacam. Pijem kavu u krevetu. Napunim baterije za radni tjedan.
Tako je vazno pronaći malo vremena za sebe tokom tjedna. Jel uspjevate? I kako?
Da li uspijete provesti dovoljno vremena doma sa obitelji i ne raditi ništa?
To je ono što se ja svakodnevno trudim. Ako par dana tjedno odemo negdje popodne nakon posla, par dana ostajemo doma. Svi zajedno.
Balance.








0 komentari:

Social Media