Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

IKEA catalog 2017

4.9.16



Prošli utorak je bila promocija IKEA kataloga za 2017 godinu. Uvijek sa veseljem dočekam svaku novost iz IKEA-e pa me i više nego razveselio poziv iz Ikea-e na promociju.
Ideje su im uvijek kreativne i inspirativne, tako da uvijek nakon listanja kataloga dobijem još koju ideju. Kreativcu poput mene, IKEA asortiman pomaže da ostvarim svoje zamisli.

Fokus IKEA kataloga su naravno novi proizvodi, nove ideje i novi način na koji se može gledati na život u kući. Ali glavni fokus ove godine je na rješenjima za svakodnevni život u malim prostorima , kako stvoriti dom koji će pratiti tvoj ritam i kako učiniti održivost prirodnim sastojkom života. I naravno, kako stvoriti dom koji će dokazati da su djeca najvažniji ljudi na svijetu.

Uglavnom, ja sam htjela sa vama podijeliti moje favorite među novim proizvodima:

LIXHULT CABINETS
ÄNGSLILJA DUVET COVER & SKOGSKLÖVER BLIND
ELVARLI STORAGE SYSTEM & LOBBÄK RUG
ENIGHET & ÄNDLÖS CANDLESTICK
GRÖNADAL ROCKING-CHAIR & KVISTBRO STORAGE TABLES
BARKABODA COUNTERTOP & HÄRLIGA GLASS DOME




Predstavljanje kataloga prošli tjedan u Zagrebu:

0 komentari:

Social Media