Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

New design thanks to Blog Milk

7.8.16



Sigurna sam da ste primjetili zadnjih dana da blog ima novi dizajn.
Toliko sam sretna kako sada izgleda, to je točno to što sam htjela i kako sam ga zamišljala: jednostavnog, preglednog i predivnog!

Kada se sjetim kako je sve to izgledalo na početku, od mojih fotografija, do samog izgleda bloga, baš se dobro nasmijem.
Kako ide vrijeme, sve više napredujem, učim i razvijam se.

Tako sam došla do trenutka kada sam uvidjela da trebam nekoga da mi pomogne oko dizajna, nekoga tko ima osjećaj za lijepo. Osjećaj koji je i meni lijepi, netko tko ima emocija i razumjevanja. I nisam mogla pronaći bolju osobu od Ane Degenaar.

Ana stoji iza web-shopa Blog Milk gdje provodi dane dizajnirajući predivne blogove i udovoljavajući svim našim željama. Ana je grafički dizajner, web developer, umjetnički direktor, bloger i prijatelj.
Živi u Brazilu.

Od vas sam dobila toliko upita kako krenuti pisati blog, e pa Blog Milk je mjesto od kuda trebate krenuti.
Sa Anom je tako jednostavno za komunicirati. Slobodno joj pišite i pitajte sve što vas zanima.

Anu možete pronaći i na facebooku, instagramu i pinterestu.





0 komentari:




Social Media