Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Clean kitchen

7.8.16


Dok su dečki bili u parku, kuhala sam ručak. Nisam baš neka genijalka za štednjakom ali se uistinu trudim.

Danas sam pripremala junetinu na maslinovom ulju u crvenom umaku. Kako se junetina dosta dugo kuha, a ja nemam ekspres lonac, taj umak je štrcao na sve strane. Kako sam svako malo morala odklopiti poklopac, umak bi štrcnuo i po meni i po kuhinji.
Da ne spominjem da sam se u drugom loncu borila sa divovskim listovima blitve.
I naravno da je na kraju kuhinja izgledala prestrašno, od poda, zidova, radne plohe...

Imam sreće jer smo odabrali dobre materijale pa u par poteza dobijem da izgleda ovako. Znači na 
zidu imam staklo koje sam samo prebrisala. Radna ploha je quarella.

Malo edukacije:
Kvarc – Quarella je industrijski kameni kompozit koji se proizvodi u formatu ploča i pločica, te je mješavina prirodnog kamenog granulata i s poliesterskim smolama. Postoje dvije vrste kvarca Quarella: jedna je na bazi kamenog granulata kvarcnog podrijetla (Quartz Quarella), a druga na bazi kamenog granulata mramornog podrijetla (Marble Quarella).
Kvarc postaje neizbježan sudionik kod opremanja suvremenih interijera jer nudi postojan materijal u velikim formatima. Koristi se vrlo često kod izrade kuhinjskih radnih površina (u tom slučaju naša preporuka je korištenje materijala Quartz Quarella).


Radnu plohu sam isto samo prebrisala mokrom krpom. Kada se nakupi kamenca, pospem bijeli ocat, ostavim da odstoji i prebrišem. 
Miris octa je intenzivan, dečki se zgražaju kada uđu u stan :) Ali na sreću, brzo se prolufta.
Na podu je cementni premaz i na sreću nigdje nemam pločice niti fuge i tako mi je drago da sam ostala pri svome i da se nisam dala nagovoriti na druge materijale.
Još jedna od prednosti mi je ugradbeni sudoper, tako da sa krpom dovučem mrvice i vodu do njega i samo uleti unutra :)
Kakvo divno čišćenje.


2 komentari:

Dina said...

A kakav sudoper imas? Vrata od kuhinje su medijapan? Bijeli sjajni? Smišljam nam novu kuhinju, pa skupljam informacije :)
Hvala ti!

Lidija said...

Hej Dina :)

Vrata su medijapan, sjajni, ali ne presjajni :) Mislim da se sada već nude nekoliko nijansi 'sjajnog'.
Sudoper je podgradni, znači ide ispod radne plohe.

Samo ti pitaj!




Social Media