Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Gentle ways to take care of yourself when you’re busy

4.7.16


Svi živimo ubrzano. Jako ubrzano.
Koliko sam puta htjela stati i odseliti se u šumu :)
Ali vjerujem da mi to ne bi uopće pomoglo. Treba jednostavno imati mjeru.
Vrijeme za sebe i znati usporiti.
Ja si tu u zadnje vrijeme priuštim svako malo. Jer mi to baš treba.
Dobijem novu energiju.
Ponekada je to odlazak u prirodu, sport, a ponekada je ležanje u krevetu, spavanje i čitanje knjige.
Ovaj vikend se nisam daleko pomaknula od stana. I presretna sam.
Osim što sam u subotu otišla malo sa sekom van.




I ok je ponekada i otići van. Pogotovo kada je sada vrijeme stvoreno za to.
Ali ipak mi se čini da vam svima treba ovo:
Uzmite si vremena i polako pročitajte sve što piše u vodiču.
Odaberite par koraka i primjenite!


I turn the music up, I got my records on
I shut the world outside until the lights come on
Maybe the streets alight, maybe the trees are gone
I feel my heart start beating to my favourite song

And all the kids they dance, all the kids all night
Until Monday morning feels another life
I turn the music up
I'm on a roll this time
And heaven is in sight


0 komentari:




Social Media