Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

Welcome to Majorsgatan 5 B

12.6.16


Koliko dugo nisam zavirila u neki stan? Mislim već dva tjedna :) Što je stvarno dugo za mene.
Da se malo opustim, navratila sam na Alvhem stranicu i naišla na ovu divotu  od 46 kvadrata.
Malo me čopilo uho, valjda od klime, pa mi je glava kao balon. Nisam mrdala nikuda, sjedila sam na krevetu i praznila ormar.
Da li se sjećate 30 Day Minimalism Challenge?
Tako sam ja u tom duhu danas isključila notifikacije i bacila sigurno 50 stvari iz stana.
Jedino što nisam bacila je hrpa očuvane i lijepe robe, ali ju ili ne nosim ili me stiska :)
Da li netko od vas zna za obitelj kojoj bi dobro došla ženska odjeća veličine 38, M, S? Ili možda znate za neku udrugu za zaštitu žena? Pa da doniram tamo. Svaki savjet cijenim.

























0 komentari:

Social Media