Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

New hallway | work in progress

16.4.16



Nemam ja mira. Sjećate li se ovog predsoblja: XMAS GIVEAWAY?
Od prošlog vikenda izgleda ovako. 
Trenutno se u mojoj sobi nalazi ogromno ogledalo koje Božo mora namontirati na zid. Imati će dosta posla oko toga, pa će sutra biti jako zanimljiva nedjelja. 
Ne znam da li bi ga ugnjavila da to napravi prije/poslije izleta.... jao :)
Na stop ću postaviti bakrenu ili zlatnu visilicu. To još nisam odlučila.

Zid desno na fotografiji je prebojan u istu boju. Na njega ću postaviti fotografije i postere. Samo se malo mučim sa odabirom okvira. Nisam zadovoljna sa kvalitetom onih koji su mi lijepi. Pa će taj dio još malo pričekati.



Moj najdraži mali pomagač u akciji. Kako je bio sladak i kako li se samo trudio.


Prošli puta nisam Tomi dozvolila da sudjeluje u bojanju zida. Zapravo dozvolila sam mu, ali sam bila tako nervozna od boje i njegovog packanja, držala sam mu ruku, govorila da pazi, nemoj ovako, nemoj onako... kako sam pogriješila. Bacio je valjak i suzama rekao da neće više bojati sa mnom. Bilo mi je strašno krivo. Kako sam pogriješila. Koje veze ima i da je sve zeznuo?!

Ovaj put sam mu dala valjak, dobro ga ocijedila i pustila da radi kako god zna. Zid je cijeli bio grbav, boja se cijedila na sve strane. Božo je gledao i nije vjerovao da sam ga pustila. Nisam ga mogla gledati ljutitog po drugi put. Srećom, brzo se umorio jer je valjak težak za držanje. hahaha bio je tako sladak. Rekao je: mama ja više ne mogu :) 


Večeras sam izvukla dvije dobitnice nagradne igre: Kristina Kristina i Lana Nauković Sakoman.
Hvala vam svima od srca na sudjelovanju. Toliko vas ima da nisam mogla pokloniti samo jednu :)


0 komentari:




Social Media