Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

New chair

26.3.16




Već sam se pohvalila kako sam danas naišla na ovaj divan stolac. Na putu prema doma vidjela sam kako se u jedan kamion utovaruje otpad, šuta... djelovalo je kao da netko izbacuje sve iz stana. Predpostavljam da je u pitanju renovacija starog stana. Sav namještaj je bio izmješan sa ciglom, parketom i hrpom prašine. Većina toga je bila potrgana. Ali ovaj stolac je hrabro stajao i čekao... mene :) Zastala sam sa autom i upitala da li mogu dobiti stolac, da vidim da sve ide za otpad. Dečki su rekli da naravno i utovarili mi ga u auto. Još su dobacili kako je to jako dobar stolac. Pa što ga nitko neće?
Ovo je bilo sada ili nikada. Kada sam jednom prilikom vidila dobar stolac pored smeća, kada sam se vratila nije ga bilo. Tako da od sada, odmah zaustavljam auto!

E sada ga treba prebrusiti i odabrati boju. Mene neodoljivo podsjeća na klasike Danskog dizajna. Pogledajte sliku ispod. Razmišljam da ću ga ostaviti u boji svijetlog drveta.



3 komentari:

Anonymous said...

divan

Anonymous said...

Prekrasan je. I mislim da mu ne treba nikakva boja :)

mira said...

I moj tata je imao u radionici ovakav stolac. Sad, kad je umro, prefarbala sam ga sa krem bojom.Ostat če mi kao draga uspomena, i naravno najbolji, najmoderniji je stolac u stanu!





Social Media