Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

KITCHEN LOVE

22.2.16









Konačno malo više fotografija kuhinje na jednom mjestu. Ovaj vikend je bilo sunca, ovaj dio stana gleda na jug, pa su fotografije pune svjetla.
Još da na fotkama nema lonaca hahaha, ali taman se krčkao ručak, a ja sam pila kavu za šankom i okinula par fotografija.

Ovo je jedan stari post još iz vremena izgradnje, fora je sada gledati slike before|after CONCRETE WALL IN MY NEW KITCHEN
Faza useljenja dok još nismo imali stakli na zidu: KITCHEN
Montiranje visilica iznad šanka: NEW LAMPS | KITCHEN
Izrada DIY MAGAZINE HOLDER-a

I za kraj meni jedna od dražih fotografija od ove zime. Toma u kutiji u kojoj smo dobili stolce za šank NEW BAR STOOLS.




Uskoro je 24.2. Dan ružičastih majica i ja ću nositi ružičasto kao znak podrške. Pročitajte više na stranicama Centra za edukaciju i prevenciju nasilja.
Ja ću svoju podršku iskazati nagradnom igrom zato redovito pratite facebook profil bloga.

Danas je vrhunac ljudskosti lijepa riječ, upućen osmijeh, želja da nekome uljepšas dan, da mu daš do znanja da vrijedi, da mu povratiš dostojanstvo, da ga obgrliš i šapnes: nisi sam....

0 komentari:

Social Media