Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

THANK YOU 2016

1.1.16



hvala 2015 ♡

Ja imam svoj mali svijet, uživam u malim stvarima, veseli me moja obitelj, šalica kave, dobra hrana, smijeh prijatelja, priroda, vježbanje, crtanje, moj stan i moja svakodnevnica. Ne trebam puno. Te svoje sitnice volim uloviti kamerom da zauvijek ostanu ne samo dio mene nego i svih drugih koji vole zaviriti u moj svijet.

Uvijek ste dobrodošli i nadam se da svojim fotografijama uspjevam nadahnuti sve vas da se okrenete malim stvarima i uistinu uživate u svakom danu.

Trenutno me veseli jer je moj Toma malo živnuo. Nadam se da će jednoga dana on gledati sve ove fotografije i uživati u otkrivanju.

Sretna vam Nova 2016 dragi svi. Sada imate 366 praznih stranica za ispuniti. Krenite polako ❤

0 komentari:




Social Media