Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

LOVE CROATIA

31.10.15

 




IT IS UP TO YOU TO SEE THE BEAUTY OF EVERYDAY THINGS

Prošlu subotu smo proveli na jezeru Trakošćan - zadnja fotografija.
Pedalirali smo po jezeru, Toma je bio oduševljen akcijom i prirodom. Sve bi bilo idealno da mužu nije ispao mobitel iz džepa. E pa zato se bolje pripremio za izlet na Plitvička jezera - prve tri fotografije. Toma je od uzbuđenja zaspao na brodiću prema Velikom slapu, pa je Božo nosio 23kg nekih 40tak minuta. Nakon što se probudio i najeo, dobio je takvu energiju da su nam ruke otpale koliko smo ga morali hvatati da ne završi u vodi. Toliko sam ga puta zamolila da se drži staze, u jednom momentu sam mu valjda bila toliko dosadna da mi je prišao sa leđa i nabio me u nogu hahaha
E stara fakat si dosadna.
Ma kakav Malcolm u sredini! Trebali ste vidjeti nas taj vikend.
*auto još uvijek smrdi na rigotinu. Što da vam kažem, nisam ni ja kao dijete podnosila vijugavu cestu...

Hvala draga Rafaela što si mi javila na koji ulaz da uđemo. Karte smo kupili za 5 minuta bez obzira na gužvu. A sad svi van na sunce!

0 komentari:




Social Media