Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

TELLKIDDO AND ONLINE SHOPPING

15.9.15


Nakon potresa u Zagrebu, ajmo malo o online kupovini:
Draga ekipa, dobila sam puno pitanja o stvarima koje imam po stanu, gdje sam ih kupila, kako sam ih kupila...
Pokušati ću vam ovaj tjedan malo olakšati i podijeliti informacije sa svima (kako ne bih morala pojedinačno odgovarati u inbox).
Za početak, ovo je link na dućan u kojemu sam kupila Tomi papirnate vreće za sobu.
Izrađuje ih predraga Maria iz Švedske. Tellkiddo je broj 1 artikl na Etsy-u u kategoriji dječjeg dekora. Maria vrlo brzo odgovara na sve upite i vrlo brzo šalje vaše pakete!

Kada vam se dopada neki brand, kao što se meni dopada Tellkiddo, pratite taj brand na Instagramu ili se predplatite na mailing listu. Svako malo, nude se određeni popusti i ja uglavnom u toj prilici kupim.

Do kraja ovog tjedna ću vam pokušati približiti kupovinu online, jer vidim da se dosta vas još uvijek boji. Pokušati ću vam pokazati kako se uvijek nešto nađe na popustu i tako malo po malo, uredite dom baš kako ste si zamislili!

A da zaokružimo cijelu ovu priču, u nedjelju svi na kioske po novi D&D - Dom i Dizajn! Kako je draga ta ekipa, baš se veselim prilogu o dječjim sobama.

0 komentari:




Social Media