Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

TOMA'S ROOM | DETAIL TOUR

30.8.15


Dobila sam dosta upita o Tominoj sobi pa sam pripremila mali prilog o 'buksama' iliti mjestima gdje pospremamo stvari kako bi prostor bio slobodan za igru i nove ideje.

Naravno da uredno funkcionira samo za fotkanje. Toma kao i svako drugo dijete, napravi totalni nered u roku 5 minuta. I mi imamo tonu kamiona i autića. Upravo sam zato prilikom ulaska u ovaj stan isplanirala hrpu mjesta za pospremanje i sakrivanje: ogroman ormar dužinom cijelog zida, hrpu vreća (papirnatih, platnenih, od filca), kutija, čak je i metalna kanta puna drvenih tračnica. U maloj kuhinji koja je isto napravljena za Tomu, držimo sve mini lonce, tjesteninu i sve što je klincima potrebno da bi se igrali kuhanja - ta tjestenina mi je već pogrebala pola parketa, jer zna zapeti ispod kotača (na dnu kuhinjice) pa ju Toma gura po cijeloj sobi. Ali ja se ne uzrujavam. Neka radi što god želi, to ja zovem 'kreativni nered'. Bitno je učiti da na kraju mora pospremiti. Ponekad ne dozvolim uzimanje druge igračke dok ne pospremi sve što je razbacano, nekada se naljuti na mene, a ponekad i pospremi bingo bingo bingo...

U ormaru je pospremljen i šator koji otvorim kada klinci zatraže. Onda svi uđu u njega i udaraju u zidove sobe. Već je pola zida odvaljeno (uočite na fotkama), ali baš me briga. Parket je udubljen od bacanja metalnih autića, ali nisam ni mislila da će biti čitav duže od 2 dana nakon useljenja.
Sve mu dozvolim, prospe i po 1kg riže i nakon toga vozi auto kroz snijeg. Ali na kraju pospremamo zajedno...

Ja sam se veselila preseljenju jer sam isplanirala toliko buksi za stvari jer ne volim biti u prostoru koji me guši. U takvom prostoru ja nemam prostora za nove ideje. A i dokazano je da se dijete bolje igra sa 1 nego sa 1000 igračaka. Pa tako neka rađe vadi jednu po jednu, nego da hoda preko svega u sobi.

Evo dosta fotografija iz Tomine sobe, da dočaram gdje su sve te bukse u ovom dijelu stana. Nadam se da sam vam sa ovim prilogom odgovorila na dosta pitanja.










Kao što se vidi, tresu se tepisi da ode prašina, slažu se autići u garaže. Ovaj dio sobe (radni kutak i polica sa autićima) je još uvijek WORK IN PROGRESS. Trenutno muž buši policu u zid. Smišljamo mjesto za mali TV. I bušimo nosače za drvenu granu.








1 komentari:

Anonymous said...

jako lijep skandi stil! mozete li mi molim va sreci od kuda su ove police-kucice?slicne su ferm livingu,ali opet drugacije! hvala!




Social Media