Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

SATURDAY FUN

26.7.15

 Stigao je i moj Perpetual Type Calendar od drage Fione i njezine ekipe.
Pogledajte što se sve nudi kod njih u online shopu: NOR FOLK

Zidne naljepnice dostupne u LILI HALO SHOPU.
Napravljene s ljubavlju za najmanje
Uvijek me razvesele vaše fotografije, zato samo šaljite!


Jučer ujutro kava u stanu sa mojim dečkima.
To mi je najdraže mjesto na svijetu.
*smile*

Nekako se ovaj posao sa blogom polagano širi zadnjih godinu dana.
Nadam se da ću vam uskoro pokazati neke od radove koje sam radila za klijente.
Uz sav taj posao, pokušavam dovršiti stan, tj. barem onaj dio koji mogu dovršiti 
sa minimalnim ulaganjima u novcu jer smo se istrošili.
Sve što sada radimo je DIY.
Trenutno završavamo šator za Tominu sobu. Nismo ga htijeli kupiti jer je preskup,
a jednostavan za izvesti (ako znate šivati).
Muž i ja ne znamo šivati, ali smo naučili par osnovih koraka.
Da on nije tako strpljiv, ne znam kako bi konac završio na pravim mjestima.
Zato mu puno hvala na pomoći!

Mirna na naslovnici BudiIn magazina.
Boho princeza.

0 komentari:




Social Media