Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

INTRODUCING ESAILA BY KENYON YEH

15.4.15



Bok svima!

Nadam se da ste svi dobro. Ja sam postala teta jednoj divnoj okrugloj djevojčici. Tako da sam sva zauzeta u zadnje vrijeme. Osim toga radim na nekim novim stvarima u stanu koje se nadam ubrzo pokazati. Danas je zadnji dan za sudjelovanje u nagradnoj igri. Prijave se primaju do ponoći. Sutra krajem dana ću objaviti sretne dobitnike. Da dobitnike *smile*

Ne dijelim jednu nego 3 naljepnice.

blink blink blink


Danas ću vam predstaviti rad Kenyon Yeh i njegov brand Esaila
Zvuči vam poznato? Već sam ga nekoliko puta spomenula u raznim postovima:
Do sada uvijek vezano na YEH wall table koji je dizajnirao za Menu.
I sama imam taj divan stol doma.


Osim što vodi Studio Kenyon Yeh, 2012 dobio je priliku pokrenuti Taiwan 
based design publishing house "Esaila".


The name Esaila derived from a Taiwanese colloquial ‘可以’, which means ‘be able to’, to reflect our ideology in our designs. We believe that a good design is a synthesis of commitment and determination in the pursuit of technical and aesthetic harmony yet retain a sense of lightness and quirkiness, such as in our everyday lives.


Surađuju sa mnogim dizajnerima i kreiraju proizvode minimalističkog dizajna koji su proizvedeni na Tajvanu.Uistinu divno. Pogledaje na linku koji se sve proizvodi nude, od namještaja, rasvjete i ostalih proizvoda za dom. Jeste li primjetili koji je divan izbor boja? 






Kako vrijeme više prolazi, ja više volim minimalizam. Odgovara mi takav dizajn, osjećam se rasterečeno i opušteno u takvim prostorima, postajem kreativnija i samim time mirnija.

*smile*


 


0 komentari:




Social Media