Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

REALITY

7.9.14




Tek su dva tjedna od godišnjeg. Prvi tjedan je Chufta imao virozu, OK trajala je samo jedan dan.
Ali dok je on došao sebi poslije toga, dok sam JA došla sebi poslije toga.
...
Drugi tjedan se jedan dan probudio sav ukočen.
Taj slučaj još nisam imala do sada. I eto završio je sa šancovim ovratnikom.
Kaže doktor da mu se ukočio vrat, ništa strašno, proći će. I je prošlo je jako brzo.
Izgleda grozno, a i je grozno kada si cijeli dan po bolnicama. 
Pa dok je Chufta došao sebi, pa dok sam ja došla sebi.
...
kuća | poso | kuća | poso
...
I tako si pjevam ja, i ništa ne stižem, zatrpavam se u neredu po stanu i obavezama.
Prodaj stan | kupi stan | nahrani dijete | jedi | spavaj




Evo par fotografija kako izgleda moj stan nakon takvih divnih par dana.
Iz priloženog se vidi kako mog muža jednako dira nered kao i moje dekoracije:
znači baš ga uopće to ne dira.
hahaha




Da ne bi mislili da pospremam po cijele dane.
*smile*

Dragi moji, ugodan vam vikend svima, odmorite se!

xoxo

1 komentari:

Maje Zmaje said...

E sve mi je jasno! Na žalost! :) Mi smo već dva mjeseca stalno bolesni u krug, taman kad jedno od nas troje prizdravi, netko drugi se razboli! Kad sam ja bila bolesna I. mi nije dao ništa da radim, a nered se samo gomilao! U rijetkim trenutcima kad sam uspjela ustati i vidjeti u kakvom stanju se kuća nalazi, bilo mi je samo još gore! ;)




Social Media