Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

NEW BATHROOM

27.9.14


Za sve koji vole viriti po tuđim stanovima (kao ja), 
evo jedan prilog o mojoj novoj kupaonici.
Sada već to nekako izgleda, pa sam poslikala da vam pokažem.
Kupaonica ide u L. U prvom dijelu će biti umivaonik, nakon toga wc i ormar, i na kraju velika tuš kabina.
Pločice smo postavili samo u tuš kabini, na pod ide epoksi, a na zid periva boja.
U slijedećem postu ću više pričati o točnoj boji zida, pločicama, materijalima, sanitarijama,
za sada kratak općeniti pregled kupaonice.
Pločice smo staviti samo u tuš kabinu jer je tamo najviše vode, u drugim dijelovima smo ostavili samo boju jer nam je tako ljepše.
Pa ako i treba prefarbati svake godine (ovo još nisam podjelila sa mužem, sigurno će biti presretan sa idejom), 
može, samo da ne moram čistiti fuge i ribati pločice. 
Nemam vremena i ne da mi se niti pronaći vrijeme za to.
Na pod ide epoksi, ali to se stavlja u zadnjoj fazi. On provodi toplinu bolje od pločica,
što mi je jako važno jer ne volim kada je hladno pod nogama. 
Isto - nema fuge - nema ribanja. Biraš boju kakvu želiš.
Pločice u tuš kabinu su bijele ko kamen. Prekrasne
Ali ih nisam uspjela dobro poslikati jer nije bilo svjetla. 
Zidovi su svijetlo sivi kako bi se ljepše isticale bijele sanitarije. 
Pipa (mješalica) za umivaonik je najjedostavnija (meni najljepša) i ugradbena.
Strop je spušten sa integriranom rasvjetom. Iznad wc-a na zidu su dvije niše za odlaganje.
Jedna je još u tuš kabini.
Bojler i taj cijeli dio zida će biti zatvoren u bijeli ormar visokog sjala. 
A kako sada stvari stoje, umivaonik bi trebalo postaviti na dasku svijetlog drveta.
Koju još nisam pronašla. Pa ako netko ima ideju/prijedolog,
molim vas da mi pišete.






Ovo je ulaz u stan. Crna vrata, izvana i iznutra.


Hvala dragim radnicima koji su mi pomogli dok sam fotkala.
Vidili su da je ova baš zapela.
*smile*

5 komentari:

Carol said...

Its looking good!!

Lidija said...

can't wait to finish and move in :)

elsa kawai said...

cant wait to see it.. looking lovely

Alli said...

Your new bathroom is looking great. We're in the middle of a renovation & I can't wait for it to all be completed!

Lidija said...

thank you girls! I hope that till the end of 2014 we are in new apt :)

Social Media