Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

WEEKEND

19.7.14


Jedan tjedan viroza, ali zato mi je ovaj sve bolji i bolji.
Danas je dan počeo i više nego dobro. 
Chufta je danas odvalio skoro do 11, što muž i ja jako cijenimo vikendom. 
*smile* 
Nakon što sam dobila milion poljubaca od svoje male chufte, i kada smo 
se dovukli u dnevni boravak, dobila sam porukicu od moje drage Carol iz Costa Rice 
da sam osvojila poster i ogrlicu na nagradnoj igri koju je ona pokrenula na svom OH yei blogu.
Jedva čekam svoj paket i ne mogu dočekati pokazati vam što sam dobila.
Pravo malo blago koje skupljam za svoj novi stan!
Nakon toga su mi dečki skuhali kavicu, a ja sam opet prelistala prilog o našem stanu
u izdanju magazina Moj stan za kolovoz.



Lijepo se provedite za vikend!





2 komentari:

Martina Visnjic art said...

Lijepo ti je počeo dan. Joj, nebi se bunila da moja curica odspava do 8, ali ne, budi se svako jutro točno u 6. :) Baš me zanima što si osvojila. :)

Lidija said...

Evo nadam se da cu uskoro dobiti pa cu pokazati svima. Osvojila sam art print i ogrlicu. Kako lijepi poklon.


Moj mali je poceo dugo spavati tek nakon godinu i pol, ako te to može utješiti hehehe
A do tada je bio jako zabavno ;)




Social Media