Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

OK | OMIN KÄSIN

31.7.14




Dugo, ali jako dugo se nisam razveselila nekoj knjizi.
Početkom ovog tjedna me u pošti dočekala OK | OMIN KÄSIN.
Knjigu su napisale Susanna Vento of Varpunen and Riikka Kantinkoski of Weekday Carnival.
Kako je sama Riikka rekla da je ovo zasigurno naljepša DIY knjiga u Finskoj.
Ja dodajem da je to najljepša DIY knjiga na cijelome svijetu.
Ne smeta me što ne znam Finski. Iz slika i nacrta je vrlo jasno o čemu govorimo.
*smile*

Knjigu možete kupiti preko online knjižare Booky. Dostavljaju world wide.

Ne mogu dočekati ulazak u novi stan, dolazim spremna.
Značenje riječi:  omin käsin  |  with your own hands.


CLOUD is a gift from my dear friend Nina.
Here is a link how to make a PAPER GLOBE by yourself: LE PAPER GLOBE.



Za više informacija, posjetite FB OK omin käsin.
Pogledajte što je o knjizi rekla jedna od autorica, Riikka.
I pogledajte kako je bilo na samoj prezentaciji knjige:

Ja sam ovo pogledala već milion puta i uvijek poželim svratiti malo do njih.

*smile*



Ugodan dan dragi ljudi!




0 komentari:




Social Media