Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

LET'S STAY HOME

14.6.14


Danas ujutro sam malo pofotkala stan.
Bilo je uredno, pa da se iskoristi prilika.
*smile*




Napravila sam pekmez od jagoda. 
Da se ima za doručak kada prođe sezona.




Kuća za Tomine igračke.
Još nije do kraja gotova, fali jedna daska i malo boje.
*smile*
U ovom stanu će biti na podu, a u novome na zidu u Chufijevoj sobici.
Ja sam je dala izraditi kod ekipe iz Marangunija-e.
Dobila sam ju jako brzo i stvarno je uredno i lijepo napravljeno!









2 komentari:

Anonymous said...

Predivne slike. Odakle je ovaj predivan drveni kalendar?

Lidija said...

hvala!

kalendar je iz emmezete. bio je i krasan sivi. nemaju artikl u web shopu.

mene je jako podsjetio na drveni kalendar od Bloomingvillea

http://jlevau-shop.se/kalendert%C3%A4rningar_tr%C3%A4

Social Media