Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

FLOOR

9.6.14




Evo što ja radim u zadnje vrijeme:
biram podove za novi stan.
Veselje, ali i posao samo takav.
Zamislila sam si kako bih volila da sve to skupa izgleda, idemo korak po korak. 
Ali opet, sve što sam ja zamislila je nešto što baš i ne mogu otići i vidjeti u živo, pa si moram malo i maštu uključiti. ok. 
Ovako nekako:
Podovi u stanu (spavaće sobe i dnevni boravak) će biti od parketa (za sada sam pri izbljedjelom hrastu)
 i cementi pod (ultratop) i decor 70 za predsoblje, kuhinju i kupaonicu.

Jučerašnji odlazak u salon sa parketima je bio i više nego zanimljiv, ide mala anegdota:
salon je van Zagreba. Muž i ja smo organizirali čuvanje chufte i krenuli prema salonu. 
Gladni, žedni, jer je od doručka već poprilično prošlo. 
U selu prije odredišta ulazimo u dućan i kupujemo peciva, salame, majoneze, sve masno i slasno. 
Nemamo baš ni drugog izbora. Taman sam bila na pola sendviča, majoneza, jogurt sve 
ispada po meni, kada smo stigli na odredište. Ništa, moram požuriti, spremam sendvič 
za poslje i ulazim u salon, još uvijek brišem mrvice oko ustiju,
 pozdravljam se i pokušavam sjesti na stolac za stranke, 'malo' ga promašim i završim na podu. 
Divan početak. 
'Jeste li dobro?' 
Ma naravno. Super su vam podovi.

....

Završimo sa analizama i razgledavanjem. Zadovoljni odlazimo.
 Izbor je bio odličan.
Sjedamo na kavu da napravimo sažetak prije nego odemo po dijete, i odjednom mi 
sleti drekec od neke ptičurine,
 po svuda po mojoj nozi i ruci (taman sam posegnula za šalicom kave).

....

Ali neka je parket dobar.


E sad da pokažem na što mislim kada govorim o cementnom podu:











+ + + + + 




4 komentari:

Martina Visnjic art said...

Koji dozivljaji, barem vam nije bilo dosadno. I jako mi se svida taj cementni pod.

Angela Kale said...

Designs simple and elegant. The environment is very bright. I love the spacious rooms. I love it. Thanks for sharing.

Valeria Zeman said...

Nekako mi pod djeluje malo 'hladno', ne bih bas voljela hodati bosa po njemu, iako izgleda super, ja sam za drvo ;)

Lidija said...

draga Valeria, koliko sam se ja raspitivala, navodno cementni pod provodi toplinu bolje nego pločice. to mi je bilo bitno jer ja provodim puno vremena u kuhinji i ne želim da mi je hladno, a i manje je brige kada djeca hodaju bosa :)
ja ću taj materijal postaviti samo u kuhinju, kupaonicu i predsoblje. to su prostori sa dosta vlage po podu i ne bih volila uništiti parket. parket će biti postavljen u dnevni boravak i spavaće sobe.


Social Media