Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

DIY FLOWER CROWN

9.6.14

  
Ako me pratite na Instagramu i Facebooku, onda ste ove fotke već vidili.
Prošli vikend sam potrošila 30tak minuta za izradu krune od cvijeća.
Jednostavno ovaj tjedan nisam stigla do bloga, svaki put bi me nešto prekinulo,
pa ću ukratko opisati postupak tek tjedan dana kasnije. 
S obzirom da vidim da se ovakve krune prodaju za velike novce,
nadam se da ću vas ovime potaknuti da ovo izradite sami ako vam treba za događaj poput
vječanja ili neke zabave. Uistinu, za malo spretnije, 30 minuta je dovoljno.
Nabavite umjetno cvijeće, ja sam ove ruže platila 17,90kn.
Žicu, moja je obična iz Bauhausa, koju sam koristila i za neke Božićne dekoracije.
Vruće ljepilo. Ako ga nemate, pištolj sa vrućim ljepilom nabavite 
(ne samo za DIY projekte po stanu, nego i za praktične popravke).

1. Odvojite umjetno cvijeće od peteljke (ili što ih god već pridržava)
2. Izrežite žicu, ali uvijek malo dužu, lako ju poslije skratite.
3. Porasporedite cvijeće uz žicu prije nego krenete sa ljepljenjem 
(ovo je čisto da znate kako ćete slagati, da ne krenete puno petljati kada počnete ljepiti)
4. Krenite sa ljepljenjem. Jedan po jedan, pažljivo. 
Ja sam stavljala jedan sa gornje i jedan sa donje strane žice, da bude malo bogatije
5. Kada završite, možete žicu omotati vrpcama da izgleda još ljepše

30 minuta, utrošak 20kn.





Ako vam treba još malo pomoći, navratite na:

Postupak je malo drugačji, a vi izaberite što vam se čini lakše.


+ + + + +




0 komentari:

Social Media