Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

DIY FLAG GARLAND

28.5.14


Prošli tjedan sam napravila ove zastavice za Chuftijev radni kutak.
Ja sam koristila filc jer se najlakše reže, jednostavan je za korištenje.
Zastavice sa zaljepila vrućim ljepilom na srebrnu vrpcu.
Za sve mi je trebalo možda 30 minuta.
Pokušala sam pronaći filc u duginim bojama, ali u prodaji imaju samo jako jako tanki. 
Pa ako netko zna di ima za kupiti srednje debljine, neka javi.
Sada je sa svake strane kauča po jedan radni stol.
*smile*
A tata sjedi u sredini i gleda nogomet.
Svi sretni.




Mali čovjek, veliko veselje.




1 komentari:

Martina Visnjic art said...

Super su zastavice, uskoro moja curica bude imala rođendan pa sam joj mislila napraviti neke tak fora zastavice.
Mali čovjek je preslatki. :) Ima super majicu.




Social Media