Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

EASTER / ONE WEEK LATER

26.4.14



Tako nekako je bilo spremno prošli vikend. 
Hvala Nini na prekrasnim malim jajima, koje nismo stigli na žalost obojati, 
ali mislim da ću ovih dana dati chufti bojice i neka radi što god hoće.
*smile*
Hvala i svekrvi na prekrasno obojanim jajima. Meni do sada nije baš uspjelo tako lijepo obojati jaja u luku.

Danas ujutro, dok sam čekala dečke da dođu sa placa, prelistala sam zadnji broj Mrvice, popila čaj od koprive i slušala muziku. Moj način opuštanja. *smile*
Na stolu su još sa mnom bili: MAŽURAN, BOSILJAK, RUŽMARIN i MENTA.

Mama mi uvijek govori da je tata jako volio začinsko bilje, da je po vani brao maslačak za salatu...
izmami mi to osmijeh na lice.

love












2 komentari:

Martina Visnjic art said...

Lijepe fotkice, super mi je stol, jako.

Lidija said...

mislim da ću zauvijek imati taj stol. kupljen je u jednom dućanu u solidumu, koji je na žalost zatvoren




Social Media