Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

DIY LEATHER STRAP HANGER

28.4.14


Ovo sam napravila danas: DIY LEATHER STRAP HANGER.
Za početak sam napravila ovu pored radnog stola da mi drži novine. 
Treba vam jako malo vremena za ovu 'vješalicu'. Izmjerite koliku trakicu želite, označite na materijalu i izrežite. 
Za materijal odaberite eko kožu.
Ja sam iskombinirala tri boje: bež, sivu (sa fotograifije) i crnu. Tražila sam i boju lososa, ali nisam uspjela pronaći.
Odaberite malo ljepši čavao (ja sam odabrala sa bakrenim vrhom, na fotki se baš ne kuži).
I stvarno dobro drži, sigurna sam da bi i nešto teže isto dobro prošlo.
Kasnije sam očistila zid, moram složiti nove slike. Za sada je ispred prazno.
Malo uživam u tome.
I u mirisu mente.
*smile*




Inspiraciju sam pronašla u M strap proizvodu dizajnerice Mathilde Clahr iz Švedske.

Više pogledajte tu: strap

I navratite na njezin novi blog: mclahr


+ + + + + 




2 komentari:

Martina Visnjic art said...

Super ideja.

Liza Veenendaal said...

Wauw! How nice!
Greetings from the Netherlands,
Liza

Social Media