Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

SLEEP UNDER THE STARS

5.3.14









Jutro svima!
Evo pet ja slažem neke slike,
inspiraciju za novi stan.
Sinoć sam sa mužem malo gledala radove naših stolara po webu, 
i mislim da će projekt kuhinja biti dosta naporan.
Ako netko ima preporuku za dobrog stolara, stvarno bih cijenila da mi javite ili u komentaru ili na email:
lidija.tomas@gmail.com

+ + + + + + 

Kada imaš ograničen prostor i nemaš ga toliko da 
možeš raditi što ti padne na pamet, moraš dobro promisliti.
I onda opet još jednom promisliti.
Ravnalo nam je stalno u ruci i samo šetamo po nacrtu.
A da ne govorim o financijama.
Plan mi je prilikom ulaska u stan imati sređenu kuhinju, kupaonicu i sve ormare u stanu.
Ako zafali koji komad namještaja, to uvijek može čekati.
Ali bez ormara, ne idem unutra.

*smile*


Kako dolazi Ikea u Hrvatsku, plan mi je usporediti cijene namještaja u Ikei sa cijenama koje nude naši stolari. 
Zapeli smo za jednu kuhinju iz Ikee, ali je pitanje da li stane u naš prostor,
da li će biti potrebno ipak raditi ju po mjeri?
Onda je pitanje ručkica.
 Naša neće imati nikakve ručkice, nego utore, ali između utora ne želimo nikakvu boju nego samo bijelo.
Eh sad, kako to izvesti.
I onda je naravno pitanje radne plohe. Da li se takva prodaje u Ikea-i?
To su neka od pitanja na koja smo sinoć pokušali pronaći odgovor.
Veseli me svaki vaš komentar na email. facebook ... di god.
Tako da ljudi, sa prijedlozima, samo navalite!




1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7





0 komentari:




Social Media