Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

DIY KIDDO TEE // RAIN CLOUD

15.3.14

Napravila sam svom malcu RAIN CLOUD majcu.
A za vas sam pripremila jedan jednostavan template kako bi lakse izrezali oblak.
Kako vidim, bilo je problema sa skidanjem predloška,
pa sam ga priložila na kraju ovog posta.
Samo kliknite na sliku kako bi ju vidili u pravoj veličini i printajte na A4,
ili precrtajte sa ekrana.
*smile*
Kapljice kiše izrežite po želji, jednake veličine, različite, velike, male....
i posložite kako vam se dopada.
Ja sam koristila crni filc za izradu oblaka, ali vi možete koristiti i neki drugi materijal.
Komad filca košta 2-3kn. 
Imam hrpu ideja za prekrasne dječje majce, ali kada bih barem imala malo više vremena.
Već sam mu napravila dvije majce po tutorialu Oane Befort: medu i macu.
Kako je ispao medo, provjerite na ovom linku:








2 komentari:

Martina Visnjic art said...

Slatko. Predivan blog, predivne fotografije.

Lidija said...

Martina hvala puno!




Social Media