Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

HELLO

29.12.13



Bok svima!
Nije me bilo dugooo. opa opa
Uzela sam si par dana sa 98% manje interneta & televizije (moram priznati da sam se
malo spajala preko mobitela *smile*), 
i evo sada sam prvi puta sjela pred laptop.
Nadam se da ste se lijepo proveli za Božić.
Ja sam upravo prebacila slike, pa kad ih malo uredim, 
pokazati ću kako je to izgledalo kod mene.


+ + + + + + + + 


Kako je u to vrijeme Božića all about love,
napunila sam baterije.
I da je barem tako svaki dan. Da imamo više vremena za jedni druge
i za sebe same!
A baš to vrijeme mi dosta fali.
wuhuu


Ok dosta, idem pogledati slike i u krpe.
'Vidimo' se sutra!


P.S. evo jedan screenshot koji me razveselio na Badnjak.
Eto, mene sitnice vesele.
hehehe

0 komentari:

Social Media