Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

CHRISTMAS STAR

21.12.13

Nered veliki po svuda. 
Nisam još zapakirala poklone, nisam kupila hranu za blagdane...
Ali glavno da sam danas stavila ovu zvijezdu na zid.
*smile*
Makar je predviđeno da visi sa stropa, pa dok ne dođe muž sa bušilicom,
stajati će ovako.
Jako je lijepo svijetlo sada navečer kada je sve pogašeno.
Baš daje notu blagdanskog duha.
Fotkala sam nabrzaka i nemam pojma kako da iz daljine uhvatim detalje sa zvijezde (dok je upaljena), pa imate tri slike i pokušajte ih u glavi strpati u jednu.
hahaha
Baš sam puna fora (možda da odem na spavanje).
Želja mi je stvoriti blagdanski ugođaj, topli dom, veselje za svoju obitelj.
Vidim da ove godine moj mali već polako sve to kuži,
da se veseli kupnji bora, a posebno ga vesele lampice.
Još kada dobije zapakirani auto pod borom.
*smile*
Kada naiđemo na zapakirani dar u nekom dućanu (u vidu dekoracije naravno),
on ga uzme, krene nositi jer misli kako je svaki poklon na svijetu predviđen da ga on otvori.
I to mi se sviđa. Djeca se trebaju veseliti tome.
A i ja se veselim skupa sa njim.
*smile*
Nemojte se umarati previše oko 10 vrsta kolača, slijedom jela itd.
Neka bude svega, ali taman.
Nije poanta da se ljudi izlude na ove dane, nego da uživaju.
Danas sam sa mužem otišla do jednog šoping centra, trebali smo po pelene.
I na kraju smo odustali, i izašli van.
Nije poanta da se Božić preseli u trgovine, nego da uđe u vaše domove.
Potrudite se samo oko ovoga:
budite veseli i puni ljubavi.

Nakon ovih zrnca mudrosti,
odo ja u krpe.

Dragi moji, nadam se da vas je uhvatila Božićna čarolija.
Baš je to dobar osjećaj!




+ + + + + 




p.s. zvijezda je iz Ikee i stvarno nije skupa




0 komentari:

Social Media