Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

CHRISTMAS MOOD 'ON'

12.12.13



Jutrooo
*smile*

Evo inspiracije koliko vam srce želi.
Nekoliko DIY projekata i ideja. 

Ja sam sinoć ugurala    d r v c e   u svoj stan. 
Eh sad još moram izvući iz šupe stol na kojemu drvce stoji... jer sam kupila malo u tegli, 
pa da se istakne, trebam ga staviti na povišeno mjesto.

Još 'samo to danas' i gotovo. 
Još 'samo to danas' i gotovo. 
Još 'samo to danas' i gotovo. 

Tako si ponavljam svaki dan dok izvodim neku od svojih ideja.
Još samo ovo, još samo ono....
pa na kraju pola ne završim u rokovima kojima sam ja htijela.
*smile*
To je ono kad kažu da imaš ideja više nego vremena.

Ali, kakav divan miris se širi stanom.
Slijedeće godine ću ga ugurati u 1.12. !



1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10




+ + + + + 



A za kraj, lijepo
vaše tablete / laptope / mobitele za stol,
pripremite kavicu i pokrenite ADORE HOME online magazine!
Kliknite tu baš tu!



+ + + + +



0 komentari:

Social Media