Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

FERM LIVING IN THE OFFICE OF NINA HOLST

11.10.13


Dakle :)
Već sam jednom pisala o radnom kutku Nine Holst sa bloga Stylizimo

Ali Nina me opet oduševila. 
Ovaj put je dobila ponudu od danskog brenda Ferm Living
da iskoristi njihove proizvode i preuredi radni kutak. 
Pogledajte raniji post o Nini, i možete vidjeti kako je izgledao prije.



Images: Nina Holst


Moj dan je bio zbrda zdola.
Ne znam da li postoji primjereniji izraz od tog.
Da li netko zna kako bih se to prevelo na engleski?
*smile*
Planirala sam danas napraviti dva DIY projekta.
Novi planer i narukvica.
Ali ništa od toga.
Zato, sutra je weekend, pa se nadam uhvatiti malo vremena samo za sebe i projekte.
hehe

A takav je valjda petak.
I umjesto da idem u krpe, ja petljam po bloggeru.
E pa to mi je umjesto knjige za spavanje.

+ + + + + + + + + + + + 

Laku noć ljudi!




0 komentari:




Social Media