Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

DIY CONCRETE DIAMOND

29.10.13


Sinoć sam završila svoj dijamant.
Uz pomoć muža naravno.
Eh sad, ja sam ga malo zeznula jer sam ga stavila da se suši u staklenu čašu.
Pa sam dobila male utore tamo di nisam htijela.
Treba ga nasloniti na nešto mekanije, možda papirnu čašu...
*smile*
Ali nema veze, meni je i ovako lijep, i još je krasne sive boje.
OH
Hvala dragi!


Već sam ranije pisala o izradi dijamanta: YESTERDAY EVENING // DIY GEO BALL.
Skinite predložak, izradite dijamant od papira. 
Pri tom pazite da sve rubove dobro presavijete kako bi dijamant imao lijepi i pravilan oblik.
Obljepite cijelu papirnatu figuru sa selotejpom kako ne bih papir promočio kada ulijete cement unutra.
Ja sam svog ostavila da se suši cijeli dan, 
i onda jednostavno potrgate papirnati predložak,
Za kraj, ja sam svog još malo namočila u vodi da odljepim sav papir.
I evo baš je ispao krasne sive boje.

  

Jutro svima!

+ + + + + + + + + +

SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND


*smile*





2 komentari:

viewrama said...

Such an amazing post! I reall like it,
Would you like to follow each other? Let me know on my blog :)

www.viewrama.com

viewrama said...

Such an amazing post! I reall like it,
Would you like to follow each other? Let me know on my blog :)

www.viewrama.com

Social Media