Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

YESTERDAY EVENING // DIY GEO BALL

20.9.13

Jučer navečer sam bila malo sama.
Nabrzaka sam napravile ove tri gemometrijske figure: DIY GEO BALL.
Bijela je od malo tvrđeg papira, pa izgleda ljepše nego druge dvije,
ali sve jedno, ovako na okupu, prekrasne su sve tri.
Sada kada sam isprobala kako to ide, 
naravno, nabavila sam još tvrđeg papira u bojama . . . 
 *smile*
Fora su, ako je papir dovoljno čvrst može te ih koristiti za odlaganje materijala na radnom stolu
poput spajalica, trakica i sl. 
Ili za odlaganje nakita?

+ + + + + + 

Predložak skinite tu: GEOBALL


Prije nego li su završili u spavaćoj sobi,
bili su na mramornoj klupici pored radnog stola.
Sjećate se nagradne igre sa JLevau bloga 
od neki dan?
E pa ja se pripremam izraditi takav dijamantni oblik od cementa sama doma.
Nedavno je Jennifer sa a merry mishap blog izradila baš jedan takav.

+ + + + + + + 

Predložak skinite tu DIY CONCRETE DIAMOND.

+ + + + + + + 

Moj je spreman, još samo čekam cement.
*smile*
Ako mi uspije . . . UH, imam osjećaj da ću zatrpati stol sa takvim ukrasima.


Baš je lijepo, jaaako lijepo.
Pusa svima i ugodan vikend! 



2 komentari:

Carol said...

Lovely blog. And i made another version of the gem.

Look at mine: http://blog.ohyeicr.com/2013/09/diy-metallic-gem.html

Lidija said...

thx Carol :)

I'll make a concrete gem, I hope this week!




Social Media