Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

PASSION CHANGES EVERYTHING

23.9.13


da da da

passion changes everything

Mijenja sve, ali baš sve, što god da radiš u životu, 
ako radiš sa strasti, napraviti ćeš bolje.

+ + + + + + + + + + + + + +

A sada nevezano na moje pametovanje,
kako vam se sviđa radna ploha u kuhinji skroz na kraju moodboard-a?
Morala bih napraviti post o kuhinjama.
Razmišljam kakvu bih htijela u novom stanu i
moram priznati da cijelo vrijeme zapravo razmišljam o 
radnoj plohi. Ne mogu se odlučiti između drveta i mramora.
Pa ova fotografija iz Muy Mío Café iz Barcelone ide u prilog drvenoj plohi.

+ + + + + + + + + + + + + +

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6


2 komentari:

Sretno Vrijeme said...

Hej, pijem jutarnji espresso i surfam.. privukao me tvoj izbor fotografija i postovi....pa eto, kod dvojbe oko radne plohe drvo - mramor, kao dizajner sa puno iskustva u kuhinjama, savjetujem ti mramor, a u Ikei kupi veliku drvenu radnu dasku ( koja dimenzijama savršeno pristaje na kuhinjsku plohu) i tako ćeš pomiriti obje čežnje za prirodnim materijalima. Jedno je dojam kojeg dobivamo savršeno ujednačenim tonovima dobre fotografije, drugo je stvarni život, praktičnost pri održavanju i prije svega higijena, najvažniji kuhinjski imperativ. I sama imam mramornu radnu površinu, već 15 godina je upravo savršena! A "trik" sa drvenom daskom jako dobro funkcionira :). Svako dobro!!!!!!

Lidija said...

Puno hvala na čitanju i savjetima :)
Ako slučajno imaš i neki dućan koji bi preporučila za početak moje potrage 'mramorna radna ploha', slobodno mi pošalji na email.

A drvenu dasku iz Ikee imam :) Trenutno u kuhinji imam bijelu radnu plohu i nisam uopće zadovoljna (loš materijal), pa sam je djelomično prekrila tom drvenom daskom.

Drago mi je da ti se sviđa izbor fotografija.

Do čitanja!
Lidija





Social Media