Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

LESS IS MORE // FIRST ONE

6.8.13

Dobro jutro svima!
Zadnja dva tjedna u Hrvatskoj su tako visoke temperature
 (do 40° Celzijevih ili 104° Fahrenheitova).
Jedino pomaže konstantno bacanje u vodu.
Netko se brčka u moru, netko u lavoru, netko u bazenima, jezerima ili rijekama.
Uistinu, mogućnosti su bezbrojne.
Ja sam jučer bila u termama. 
I dobila sam migrenu od klora i sunca.
Divota.
*smile*
Pripremila sam dva prekrasna stana iz agencije Less is More.
Primjetiti ćete da su oba dosta slična,
ali su divni, i želim ih podijeliti sa vama.
Znam da ima ljudi koji će jednako oduševljeno ovo gledati kao i ja.
Pa krenimo, ovo je prvi.
Za više detalja, navratite na stranicu od agencije.










Follow me on Bloglovin', Facebook , Pinterest and Instagram.







2 komentari:

MAna said...

Daaaaa, odmor za oči...tnx :*

Lidija said...

pa baš je :)




Social Media