Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

DIY BRACELETS

7.7.13

 Jučer sam završila par narukvica. 
Sve sam vrlo brzo napravila, ali ovu deblju friendship sam radila dosta dugo.
Meni je trebalo doslovno dva mjeseca, jer sam ju radila sa pauzama od par tjedana. 
Pa bih zaboravila na nju i tako....
Inaće ne treba baš tako puno vremena, ali da imate zavezati milion čvorova, imate.
*smile*
Sve drugo je 10 minuta posla.
Ako ste zaboravili kako se to radi, pogledajte tutorial na Honestly WTF.








Follow me on Bloglovin', Facebook and Pinterest.









4 komentari:

MAna said...
This comment has been removed by the author.
MAna said...

Odlične su i šuze su super... :*

Lidija said...

:***** hvala ti draga ♥ javi se za neku radionicu, da zajedno radimo narukvice :)

MAna said...

Rado, moram se vratiti kreativi...:))

Social Media