Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

AT HOME WITH ISABELLA AND MAGNUS

16.7.13

Dobra večer svima.
Nekako u zadnje vrijeme imam dosta privatnih obveza, a jedna od njih se tiće i kupnje/prodaje stana.
A to nije mala stvar.
Pa mi uvažite ako se koji dan i ne javim.
*smile*
Držite fige.

Za večeras imam jedan prekrasan stan od 96 metara kvadratnih iz 1800 godina, u Oslu.
Stvarno je prekrasan, prepun boja koje ja volim, svijetli parket, zidovi u sivo-bež tonovima, kašete, predivne komode, šareni stolci, a pogledajte samo luster u blagovaonici.
Takav ja imam u dnevnom boravku i obožavam ga. 
A sada kada ga vidim na ovom mjestu, i meni pada na pamet da ga tamo premjestim u novom stanu.
Ovo mi je jedna od ljepših blagovaonica, 
što vi kažete?






 Što staviti iznad kauča?
Prava čarolija.
Odlična ideja.









0 komentari:




Social Media