Searchbar

Message

Lili Halo Decoration

AT HOME WITH KRISTINA AND ZORAN

12.6.13

Dobro jutro i dobrodošli u dom Kristine i Zorana u Zagrebu.
Ovaj post se spremam napraviti od kada je izašao zadnji broj Dom i Dizajna, 
pa nikako uloviti vremena.
Od svih objavljenih stanova, ja sam odabrala meni najdraže: 
stan Kristine Duran, Anite Radić i ovu zadnji Kristine i Zorana. 
Blagovaonica je predivna, po meni je to trebala biit naslovnica. 
Nije da pametujem, ali stvarno mi se toliko dopala *smile*.
Za još informacija nabavite 21 izdanje Dom i Dizajna ili navratite na njihov Facebook profil.


















photo: Berislava Picek/Cropix




4 komentari:

MAna said...

ovo je hrana za dušu, mljac <3

Lidija said...

pa bas je. divan je stan. pogotovo blagovaonica i terasa.
veselilo bi me svaki dan tu doruckovati :)

Anonymous said...

Dođi samo dođiiii :))) Kristina

Lidija said...

hehehhe ne moraš mi 2x reci! vidimo se ;)




Social Media